Müügitingimused

Sooduskampaania raames (18.11.17 - 23.11.2017) tehtud tellimused postitatakse peale tellimuse eest tasumist maksimaalselt 5 tööpäeva jooksul.

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1) Müügitingimused kehtivad Kallos.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Devote OÜ, registrikoodiga 14097026, (edaspidi Kallos.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kallos.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3) Kallos.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Kallos.ee veebilehel.

2. Hinnad

2.1) Kõik hinnad Kallos.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 20%

2.2) Ostudel, mille toodete kogusumma jääb alla 59€, lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile. SmartPost €2.98. Ostudel, mille toodete kogusumma ületab 59€, on SmartPost tranport tasuta (välja arvatud sooduskampaaniate raames).

2.3) Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest). 

2.4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja Kallos.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

3. Tellimuse vormistamine

3.1) Lisa soovitud tooted ostukorvi.

3.2) Tellimuse vormistamisega alustamiseks vajuta ostukorvis lingile „Vormista tellimus“.

3.3) Järgnevalt vali, kas soovid tellimuse vormistada külalisena või läbi kliendikonto. 

3.4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnita tellimus“. Seepeale kuvatakse ekraanile arve mille saate tasuda mugavalt pangalingiga (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea, LHV) või teistes pankades siseriikliku maksena. Andmed siseriikliku makse sooritamiseks leiate peale tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arve lehelt.

3.5) Tellimuse kinnitamisel saadetakse tellimuse kokkuvõte ka tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.

3.6) Tasumata tellimused annuleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest. 

4. Müügilepingu jõustumine

4.1) Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Devote OÜ arveldusarvele.

5. Kohaletoimetamine

5.1) Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Kallos.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.

5.2) Kallos.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.

5.3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

5.4) Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

5.5) Kallos.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Kallos.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Tagastamisõigus

6.1) Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada. 

6.2) Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis. 

6.3) Kauba tagastamine toimub kliendi kulul ja sel puhul esialgset transporditasu ei hüvitata (välja arvatud juhul kui tagastatud kaup ei vasta tellitule).

6.4) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@kallos.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

6.5) Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 20 päeva jooksul.

7. Vastutus

7.1) Kallos.ee vastutab Teie ees ja Teie vastutate Kallos.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8. Vääramatu jõud

8.1) Kallos.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Kallos.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

9.1) Kallos.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. 
9.2) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Kallos.ee poolne ligipääs.

10. Pretensioonide esitamise kord

10.1) Kallos.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

10.2) Kallos.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

10.3) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Kallos.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Kallos.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 20 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

10.4) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@kallos.ee pretensioon kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

10.5) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.

10.6) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.